נפל במהלך אשפוזו: רמב"ם יפצה במיליון שקלים משפחת חולה שנהרג

נכה מערכת הביטחון, בן 71 שסבל מקשיי נשימה, קם לאחר שהצוות הרפואי לא עדכן את בני המשפחה על הסיכון הגבוה לנפילתו, ובדרכו לשירותים נחבל בראשו ומת.

נכה מערכת הביטחון, בן 71 שסבל מקשיי נשימה, קם לאחר שהצוות הרפואי לא עדכן את בני המשפחה על הסיכון הגבוה לנפילתו, ובדרכו לשירותים נחבל בראשו ומת. בית משפט השלום ברמלה מתח ביקורת על התנהלות בית החולים שבחיפה. מרמב"ם נמסר: "סבורים שהצוות קיבל החלטות נכונות"

בית החולים רמב"ם בחיפה יפצה ביותר ממיליון שקלים משפחה של חולה שנפל במסגרת אשפוזו ומת. שופט בית משפט השלום ברמלה שדן בתביעה, מנחם מזרחי, מתח ביקורת קשה על בית החולים בשל אי-הקפדתו על נהלים בכל הנוגע לחולים המועדים לנפילות.

על פי התביעה שהגיש עורך הדין מאור גלבוע בדצמבר 2013, הגיע החולה, בן 71, נכה מערכת הביטחון, שסבל ממחלות רקע שונות, לאשפוז בבית החולים רמב"ם עקב קשיי נשימה. נטען כי הצוות הרפואי רשם לו טיפול במדללי דם, וכי רמת הסיכון שלו לנפילה היא הגבוהה ביותר - דרגה 3, וזאת על פי סיווג שקבע בית החולים עצמו. בשל השילוב המסוכן של סכנת נפילה וטיפול במדללי דם, היה באחריות הצוות הרפואי ברמב"ם לנקוט באמצעים שונים שהיה בהם כדי למנוע את נפילת המנוח, ולעדכן את המשפחה על הסיכון האמור.

להמשך קריאה באתר וואלה

כתבות נוספות

לכל הכתבות